A hernad-sup.hu automata SUP kölcsönző szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek
I. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK
1. A jelen hernad-sup.hu automata SUP kölcsönző szolgáltatásra (továbbiakban: automata SUP kölcsönző szolgáltatás) vonatkozó Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF), amelyek jegyzője a törvényszéki nyilvántartásba bejegyzett
név: Creative Team Alapítvány
székhely: 3846 Hernádkércs, Kossuth u. 72.
nyilvántartási szám: 05-01-0064308
adószám: 18508479-1-05
képviseli: Varga Péter kurátor (a továbbiakban: szolgáltató),
mint szolgáltató és
a résztvevő (továbbiakban: résztvevő), mint az automata SUP kölcsönző szolgáltatási szerződés (a továbbiakban: szerződés) másik szerződő fele között létrejött kötelező érvényű jogviszonyokat szabályozzák és a szerződés szerves részét képezik, beleértve a mindenkor aktuális automata SUP kölcsönző Díjtáblázatot (a továbbiakban: Díjtáblázat) is.
2. Az automata SUP kölcsönző szolgáltatás (a továbbiakban: szolgáltatás) olyan fizetős szolgáltatás, amely keretében a szerződésben, Az automata SUP kölcsönző ÁSZF-ben, valamint Az automata SUP kölcsönző Díjtáblázatban rögzített feltételek szerint a szolgáltató mint bérbeadó alkalmazáson keresztül a résztvevőnek mint bérlőnek ideiglenes használatába adja a résztvevő által kiválasztott és a szolgáltató által erre a célra kijelölt bérleti tárgyat – vízi sporteszközt, beleértve annak tartozékait is.
Az automata SUP kölcsönző alkalmazás a szolgáltatás igénybevételére szolgáló szoftvertermék. Az automata SUP kölcsönző szolgáltatás megrendelésére, foglalásra és fizetésre szolgál. Az automata SUP kölcsönző szolgáltatás háttéréül szolgáló informatikai rendszer (heiuki.com) üzemeltetője a Heiuki Share Gmbh (székhely: Ausstellungsstraße 27., 1020 Wien / Österreich.; adószám: ATU79536879; e-mail: hallo@heiuki.com).
3. A szerződés alatt az automata SUP kölcsönző szolgáltatásra vonatkozó szerződés értendő, melynek tárgya a szolgáltató arra vonatkozó kötelezettsége, hogy a szerződésben, az ÁSZF-ben és a Díjtáblázatban meghatározott feltételek szerint a szerződés időtartama alatt szolgáltatást nyújtson a résztvevőnek, valamint az ÁSZF-ben meghatározott minden egyéb kötelezettségének teljesítése, másrészt a résztvevő szolgáltatásért járó Díjtáblázat szerinti díj szolgáltatónak történő megfizetésére vonatkozó kötelezettsége, valamint a résztvevő minden egyéb szerződésből, ÁSZF-ből és Díjtáblázatból eredő kötelezettségének teljesítése. A szerződés nem írásban kerül megkötésre.
4. A résztvevő olyan 18. életévét betöltött természetes személy, aki a szolgáltatóval szerződést kötött, és a szolgáltatási helyen igénybe veszi a szolgáltatást.
5. A szerződő felek kifejezés a résztvevőre és a szolgáltatóra egyaránt vonatkozó átfogó megnevezés.
6. A szolgáltatási hely a bérlés fizikai helyszínéhez (SUP kölcsönző automata berendezés) kapcsolódóan meghatározott szolgáltatási terület. A résztvevő az automata SUP kölcsönző szolgáltatást csak a szolgáltatási területen belül jogosult igénybe venni, és köteles a vízi sporteszközt tartozékaival együtt a szolgáltatási területen belül visszaadni.
7. A szolgáltatás működésének minimális követelménye a legalább 5 Mbit/s sebességű internet-hozzáférés, valamint azoknak a korlátozások hiánya, amelyek megakadályozzák a résztvevő mobiltelefonjának/okostelefonjának internethez történő csatlakoztatását, vagy gátolják a szolgáltatás nyújtásához szükséges adatok továbbítását. A szolgáltató nem vállal felelősséget a résztvevő fenti paramétereknek nem megfelelő internet-hozzáférése által okozott szolgáltatási zavarokért vagy hibákért, valamint szolgáltatás kiesésért, melyet internetkapcsolat kiesése vagy korlátozottsága, illetve nem működő telefon okoz.
8. Az automata SUP kölcsönző Díjtáblázat a szolgáltató által kiadott díjjegyzék, amely tartalmazza a szolgáltató által a résztvevőnek nyújtott egyes szerződéses szolgáltatások jellemzőit és díjakat. Az aktuális díjtáblázat a szolgáltató honlapján elérhető, „Árak” címmel.
9. A vízi sporteszköz: a Díjtáblázatban meghatározott, vízi utakon vagy állóvízen történő közlekedésre szánt eszköz. A vízi sporteszközök, beleértve a tartozékaikat is, a szolgáltató kezelése alá tartoznak.
10. A díj: a szolgáltató által a szerződés alapján nyújtott szolgáltatás ára, melynek megfizetésére kötelezettséget vállal a résztvevő. A díj összegét a Díjtáblázat tartalmazza.
11. A használati idő: a bérlés kezdetétől annak megszűnéséig tartó időszak, amely a vízi sporteszköz az automata SUP kölcsönző ÁSZF és a szerződés szerinti módon történő visszaszolgáltatásának időpontjáig tart.
12. A fizetett szolgáltatás számlázási időszaka megegyezik azzal az időszakkal, amely alatt a résztvevő a vízi sporteszközt bérli. Abban az esetben, ha a résztvevőnek számla kerül megküldésre, a résztvevő vállalja, hogy megfizeti a számlán feltüntetett szolgáltatási díjat a fizetési határidőn belül. A résztvevő beleegyezik, hogy a számlákat elektronikus úton, a szerződésben megadott e-mail címre kapja meg, és a számla a szolgáltató által küldött e-mail napján tekintendő kézbesítettnek.
13. A regisztrációs szám: a résztvevő regisztrálására és azonosítására szolgáló alfanumerikus kód.
14. A regisztráció az a folyamat, amelynek során a résztvevő a szerződés megkötését követően kitölti és elküldi a szolgáltató honlapján található elektronikus regisztrációs űrlapot, ami a szerződés hatálybalépésének, valamint a szolgáltatás nyújtásának feltétele.
15. Az automata SUP kölcsönző alkalmazás a szolgáltatás igénybevételére szolgáló szoftvertermék. Az automata SUP kölcsönző szolgáltatás megrendelésére, foglalásra és fizetésre szolgál. Az automata SUP kölcsönző szolgáltatás háttéréül szolgáló informatikai rendszer (heiuki.com) üzemeltetője a Heiuki Share Gmbh (székhely: Ausstellungsstraße 27., 1020 Wien / Österreich.; adószám: ATU79536879; e-mail: hallo@heiuki.com).
16. A szolgáltatás zavarán vagy hibáján a szerződés és az ÁSZF értelmében olyan állapot értendő, amely megakadályozza a szolgáltatás megállapodás szerinti mértékű igénybevételét. Ha az internetkapcsolat kiesése vagy működésének korlátozottsága, illetve az a tény, hogy a résztvevő csatlakozása nem felel meg az internethálózathoz való csatlakozás jellemzőire vonatkozó minimumkövetelményeknek, vagy a vízi sporteszköz jellemzőire vonatkozó minimumkövetelményeknek, vagy az a tény, hogy a szolgáltatási területen a vízi sporteszköz nem elérhető megakadályozza a felhasználót a szolgáltatás igénybevételében, az nem minősül hibának, és a résztvevő ezek okán nem jogosult szolgáltatással kapcsolatos panasztételre, valamint a szolgáltató nem köteles az ilyen panaszt más módon kezelni, mint hogy a résztvevőt tájékoztatja arról, hogy a jelen ÁSZF értelmében nem szolgáltatás zavaráról van szó.
17. Kiadó és fogadó állomás: a meghatározott szolgáltatási területen belüli olyan hely, ahol a vízi sporteszköz a jelen ÁSZF szerinti meghatározott módon és feltételek mellett bérelhető és adható vissza.
II. automata SUP kölcsönző szolgáltatásra vonatkozó SZERZŐDÉSKÖTÉS
1. A szolgáltató a résztvevővel kötött szerződés alapján vállalja, hogy a jelen fejezet 2. pontja szerinti feltételek megfelelő és időben történő teljesítését követően biztosítja a résztvevőnek a vízi sporteszköz ideiglenes használatát a szerződésben és a Díjtáblázat meghatározott szolgáltatás keretében, díj ellenében vagy ingyenesen, a résztvevő pedig vállalja, hogy saját költségén és felelősségére teljesíti a jelen cikk 2. pontja szerinti szolgáltatás igénybevételéhez szükséges feltételeket, és kifizeti a szolgáltatónak a használati időre vonatkozó díjat, valamint a Díjtáblázatban meghatározott egyéb kapcsolódó szolgáltatások díját a szerződő felek szerződésben, ÁSZF-ben és Díjtáblázatban meghatározott jogai és kötelezettségei értelmében.
2. A szolgáltató általi szolgáltatásnyújtás a résztvevő foglalása és a betéti kártyája/hitelkártyája terhelésének pillanatában kötött szerződés alapján veszi kezdetét.
3. Az automata SUP kölcsönző alkalmazás használatának előfeltétele, hogy a résztvevő a megfelelő négyzet bejelölésével Az automata SUP kölcsönző alkalmazás foglalási űrlapján, valamint a foglalás befejezésével elfogadja a szerződésben, az ÁSZF-ben és a Díjtáblázatban meghatározott feltételeket (a továbbiakban: távollevők közötti szerződéskötés).
4. A résztvevő köteles a szerződéstervezetben (elektronikus foglalási űrlap) valamennyi kötelező adatot, azaz a vezeték- és a keresztnevét, országát, telefonszámát és az e-mail címét helyesen, hiánytalanul és pontosan megadni, megerősíteni a szolgáltatásnyújtás jelen ÁSZF és Díjtáblázat szerinti feltételeinek (négyzet bejelölése általi) elfogadását, valamint az adatok ellenőrzése után magát a regisztrációt is megerősíteni. A személyes adatok feldolgozása érdekében a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről szóló (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet és a személyes adatok védelméről szóló 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról értelmében, valamint a szükséges adatok minimalizálása érdekében fontos, hogy a résztvevő csak ezeket az adatokat adja meg. A szolgáltató más adatot kifejezetten nem igényel. A résztvevő felel a szolgáltatónak okozott minden olyan kárért, amely a foglalási űrlapon valótlan, hiányos vagy pontatlan adatok megadásából ered. Mivel az ÁSZF és a Díjtáblázat aktuális változata az automata SUP kölcsönző honlapján nyilvánosan elérhető, a kitöltött űrlap elküldésével a résztvevő egyúttal megerősíti, hogy a szerződés megkötése előtt lehetősége volt megismerni a szerződési feltételeket, jogokat és kötelezettségeket, amelyek teljesítését a szerződés megkötésével vállalja.
5. A résztvevő köteles szolgáltató kérésére bemutatni a szerződés kidolgozásához szükséges személyazonosító okmányait (személyazonosító igazolványt vagy más személyazonosságot igazoló okmányt) – ez a távollevők közötti szerződéskötésre is vonatkozik –, amennyiben a szolgáltatónak kétségei vannak a résztvevő által kitöltött szerződési űrlapon megadott adatok valódiságával, teljességével vagy pontosságával, illetve a résztvevő személyazonosságával kapcsolatban.
6. A szolgáltató kizárólag a jogszabályban, illetve a jelen ÁSZF-ben vagy a Díjtáblázatban meghatározott esetben jogosult a szerződéskötést és a szolgáltatásnyújtást megtagadni. A szerződéskötés szolgáltató általi megtagadását azonban minden esetben indokolhatja, ha a résztvevő nem nyújt garanciát arra vonatkozóan, hogy a szerződéses jogviszonyból eredő kötelezettségeit megfelelően teljesíti, különösen akkor, ha lejárt tartozása van a szolgáltatóval szemben, vagy ha a szerződéskötés az általánosan kötelező jogszabályokkal ellentétes, illetve a jó erkölcsbe ütközik, valamint ha a résztvevő nem ért egyet az ÁSZF vagy a Díjtáblázat tartalmával, vagy nem mutatja be a szolgáltatónak azokat az okmányokat, amelyeket a szolgáltató a jelen ÁSZF alapján megkövetelhet, továbbá távollevők közötti szerződéskötés esetén akkor is, ha az érdeklődő által megküldött űrlap nem tartalmazza az összes kötelező adatot, vagy ha ezek az adatok olvashatatlanok, illetve a szolgáltatónak kétségei vannak az érdeklődő által megadott adatok valódiságával kapcsolatban.
7. A jelen fejezet 6. pontjában említett eseteken kívül a szolgáltató jogosult megtagadni a résztvevővel történő szolgáltatási szerződés megkötését, ha a szolgáltató már elállt az említett résztvevővel kötött automata SUP kölcsönző szolgáltatási szerződések valamelyikétől.
8. Az elektronikus regisztrációs űrlap kitöltésével és a résztvevő foglalásának visszaigazolásával a távollevők közötti szerződés megkötöttnek tekinthető. A szerződés csak a szerződő felek írásbeli vagy a szerződéskötéshez (távollevők közötti szerződéskötéshez) hasonló módon történő megállapodásával módosítható, kivéve, ha a szerződés vagy az ÁSZF ettől eltérő módot ír elő: az ÁSZF vagy a Díjtáblázat szolgáltató általi egyoldalú módosítása, szerződésmódosítás a szolgáltatás fajtáinak résztvevő általi megfizetésével vagy nem megfizetésével történő megváltoztatása kapcsán.
9. A szolgáltató jogosult az ÁSZF-et és a Díjtáblázatot, új dokumentumok, illetve azok kiegészítései kiadásával egyoldalúan módosítani, valamint módosítani, megváltoztatni vagy törölni a szolgáltatás adott fajtáját és a Díjtáblázatban meghatározott szolgáltatások díját. A szolgáltató köteles a résztvevőt az ÁSZF vagy a Díjtáblázat minden ilyen változásáról legalább 30 nappal korábban értesíteni, a módosítás automata SUP kölcsönző honlapon történő közzétételével. Ha a résztvevő nem ért egyet a szerződési feltételek lényeges változásával, az a résztvevő azonnali elállására ad okot, és a résztvevő a módosításról szóló értesítéstől számított egy hónapon belül élhet az elállási jogával. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a feltételek változását közvetlenül vagy közvetve egy általánosan kötelező érvényű rendelet vagy hatóság vagy az Európai Unió valamely szervének határozata váltja ki. Ha a résztvevő nem él ezzel a lehetőséggel az említett határidőn belül, ennek elmulasztása a szerződéses jogviszony tartalmának módosításához való hozzájárulásának minősül.
10. A szerződés csak a szerződő felek írásbeli vagy a szerződéskötéshez (távollevők közötti szerződéskötéshez) hasonló módon történő megállapodásával módosítható, kivéve, ha a szerződés vagy az ÁSZF ettől eltérő módot ír elő: az ÁSZF vagy a Díjtáblázat szolgáltató általi egyoldalú módosítása, szerződésmódosítás a szolgáltatás fajtáinak résztvevő általi megfizetésével vagy nem megfizetésével történő megváltoztatása kapcsán.
III. Az automata SUP kölcsönző SZOLGÁLTATÁS SPECIFIKÁCIÓJA
1. Az automata SUP kölcsönző szolgáltatást olyan 18 év feletti természetes személyek – résztvevők – vehetik igénybe, akik kizárólag saját céljaikra használhatják, és nem nyereségszerzés vagy a szolgáltatás továbbértékesítése céljából. Egy megkötött szerződés keretében több vízi sporteszköz is bérelhető. Ebben az esetben a szerződést megkötő résztvevő felel az összes résztvevőért és az adott szerződés keretében bérelt valamennyi vízi sporteszközért.
2. A résztvevő jogosult arra, hogy saját felelősségére, a jelenlétében és saját költségén harmadik személyeknek is lehetővé tegye a vízi sporteszközök használatát, a Díjtáblázat szerinti maximális létszám és az adott vízi sporteszköz fajtájára vonatkozó maximális szállítókapacitás erejéig, feltéve, hogy a résztvevő teljes mértékben felelősséget vállal azért, hogy ezek a személyek teljesítsék a szerződésből, az ÁSZF-ből és a Díjtáblázatból eredő valamennyi kötelezettségüket.
3. A szolgáltatást a résztvevő a szerződés alapján Díjtáblázat szerinti díj ellenében vagy ingyenesen veheti igénybe azzal, hogy fizetős szolgáltatás esetén a résztvevő szerződéskötéskor, valamint a későbbiekben a választott szolgáltatást csak az érvényes Díjtáblázat szerinti díj meghatározott módon történő megfizetését követően, kizárólag a használati idő alatt veheti igénybe. Az ingyenes szolgáltatásnyújtás feltételeként a szolgáltató előírhatja, hogy a résztvevő az egyes ingyenes szolgáltatás fajtákra vonatkozó érdeklődését regisztrációval vagy egyéb módon erősítse meg az érvényes Díjtáblázat szerint.
4. A bérlés ideje megegyezik a bérlés kezdete és az ÁSZF IV. fejezetében meghatározott lejárta közötti idővel. A perc a következő egész perc értékére kerül felkerekítésre.
IV. A SZERZŐDŐ FELEK EGYÉB JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
1. A résztvevő jogai és kötelezettségei
1.1. A résztvevő jogosult igénybe venni a szolgáltatást a meghatározott specifikációval rendelkező szolgáltatási területen, amennyiben teljesíti az ÁFSZ-ben és a Díjtáblázatban megszabott valamennyi feltételt.
1.2. A résztvevő jogosult a szolgáltatás hibáival kapcsolatos panasztételre, valamint a szolgáltatót terhelő zavarok ingyenes eltávolítására az ÁSZF XI. cikkében meghatározott módon és feltételekkel.
1.3. A résztvevő köteles a résztvevői kulcs, jelszavak és egyéb kódok titkosságát biztosítani, és azokat harmadik személytől elzárva tartani. Visszaélés lehetőségének gyanúja esetén a résztvevő köteles írásban kérni a szolgáltatótól a kódok megváltoztatását. A szolgáltató nem felel az illetéktelen személy kódokkal történő visszaéléséből eredő károkért.
1.4 A résztvevő kizárólag a szerződésben, az ÁSZF-ben és a Díjtáblázatban meghatározott módon és mértékben veheti igénybe a szolgáltatást.
1.5. A résztvevő a szolgáltatóval szerződést jogosult kötni, amely alapján a résztvevő egy vagy több vízi sporteszközt vehet ideiglenesen igénybe a szerződésben, az ÁFSZ-ben és a Díjtáblázatban megállapított feltételek szerint. A vízi sporteszközök a szolgáltatási területen, a Díjtáblázatban meghatározott területen és szakaszokon belül használhatók. A résztvevő jogosult Az automata SUP kölcsönző alkalmazás foglalási rendszerén keresztül előre lefoglalni a vízi sporteszközt az adott kiadó állomáson.
1.6. A bérlés akkor veszi kezdetét, amikor a vízi sporteszköz vagy a tartozékai tárolására szolgáló tárolódobozának automatikus megnyitására kerül sor.
1.7. A résztvevő köteles a vízi sporteszköz használatának megkezdése előtt ellenőrizni a vízi sporteszközt és a tartozékait, amelyek legalább evezőket, mentőmellényt foglalnak magukban az adott vízi sporteszköz fajtájához tartozó számban a Díjtáblázat értelmében. Amennyiben a vízi sporteszközön bármilyen látható károsodás vagy hiányzó tartozék észlelhető, a résztvevő köteles ezt a tényt bejelenteni a vízi sporteszköz használatának megkezdése előtt Az automata SUP kölcsönző alkalmazáson keresztül vagy telefonon, a Díjtáblázatban meghatározott, az egyes szolgáltatási területekhez tartozó telefonszámok egyikén. A bejelentésre a bérlő részére a tárolódoboz nyítását követő 15 percig van lehetősége. A résztvevő felel a vízi sporteszközön keletkezett minden olyan kárért vagy a vízi sporteszköz tartozékainak elvesztéséért, amelyek a bérlés befejezése után kerülnek észrevételre. Ilyen esetben az üzemeltető attól a résztvevőtől jogosult kártérítést követelni, aki a vízi sporteszközt a kár vagy a tartozékok elvesztésének észrevétele előtt használta.
1.8. A résztvevő köteles a kiadó állomáson Az automata SUP kölcsönző alkalmazásban kiválasztott számú, de legfeljebb a vízi sporteszköz fajtájának megfelelő számú személyre szóló tartozékot átvenni, és a fogadó állomáson az összes tartozékot a vízi sporteszközzel együtt sérülésmentesen és tisztán visszaadni. Ennek a kötelezettségnek a megszegése esetén a szolgáltató jogosult kötelezni a résztvevőt az alábbi táblázatban meghatározott összegű kötbér megfizetésére.
Kötbér díjszabás
Kötbér alap megnevezése
díj (Ft)
Bérleti idő túllépése (minden megkezdett óra)
8.000.- Ft / óra
SUP deszka pótlása
350.000.- Ft
Evezőlapát pótlása
40.000.- Ft
Biztonsági kötél (leash) pótlása
12.000.- Ft
Szkeg / fin pótlása/törése
35.000.- Ft
Vízhatlan zsák pótlása
10.000.- Ft
Mentőmellény pótlása
12.000.- Ft
Sérült eszközök javítási költsége
8.000.- Ft – pótlási költségig
Szennyezetten visszaadott eszköz tisztítása
10.000 Ft / SUP szett
1.9 A résztvevő tudomásul veszi, hogy a vízi sporteszköz harmadik személyek általi használata csak saját felelősségére, saját költségén és a jelenlétében lehetséges, a vízi sporteszköz fajtájának megfelelő maximális létszám és szállítókapacitás betartása mellett. A vízi sporteszközben tartózkodó valamennyi személynek a használat során mindig megfelelően rögzített mentőmellényt és megfelelően felhelyezett biztonsági kötelet/bokapántot (leash) kell viselnie, amelyek a vízi sporteszköz tartozékainak részét képezik. Abban az esetben, ha a résztvevő engedélyezi, hogy a vízi sporteszközt, beleértve annak tartozékait is, olyan harmadik személy használja, aki kárt okoz vagy megszegi az ÁSZF-ben, illetve a szerződésben meghatározott bármely kötelezettségét, a résztvevő úgy felel a harmadik személy által okozott kárért vagy kötelezettségszegésért, mintha azokat saját maga okozta volna.
1.10 A résztvevő tudomásul veszi, hogy a vízi sporteszköz megfelelő biztonságos használata érdekében rendelkeznie kell vízi utakon vagy állóvízen szerzett korábbi tapasztalattal, vagy a vízi sporteszközt tapasztalt felnőtt felügyelete mellett kell használnia, továbbá, hogy a biztonság, valamint a szükséges segítség biztosítása érdekében a résztvevő nem vállalkozhat egyedüli használatra. A résztvevő továbbá tudomásul veszi, hogy a vízi sporteszközben tartózkodó valamennyi személynek tudnia kell úszni, mivel a mentőmellény nem zárja ki a vízbe fulladás veszélyét, és nem garantálja a személyek partra való biztonságos kijutását. A vízi sporteszköz használata alkohol vagy más tudatmódosító szerek hatása alatt ill. korlátozottan cselekvőképes állapotban tilos.
1.11. A vízi sporteszköz bérlése előtt a résztvevő köteles megismerni a vízfolyás vagy vízterület viszonyait, valamint a vízfolyás vagy vízterület aktuális helyzetét (különösen az áramlási sebességet, vízszintet), illetve az aktuális időjárási viszonyokat azzal, hogy a szolgáltatást kizárólag saját felelősségére veheti igénybe. A szolgáltatás igénybevétele bejelentett árvízhelyzet, fokozott árvízveszély, vihar, erős szél vagy más veszélyes időjárási jelenség idején tilos.
1.12. A résztvevő köteles megfelelően törődni a vízi sporteszközzel, veszteségtől és károsodástól óvni, és betartani a biztonságos használat valamennyi szabályát. A vízi sporteszközt tilos használni evezőlapát használata vagy annak megfelelő használata nélkül. A résztvevő nem jogosult a vízi sporteszközön javításokat, átalakításokat vagy cseréket végezni; a vízi sporteszközhöz való illetéktelen beavatkozás esetén a szolgáltató jogosult elállni a szerződéstől, és elutasítani egyéb automata SUP kölcsönző szolgáltatási szerződéskötést a résztvevővel. Amennyiben a résztvevő a bérlés előtt vagy annak ideje alatt olyan műszaki hibát, üzemzavart vagy egyéb hiányosságot észlel, amely miatt a vízi sporteszköz nem használható megfelelően, köteles haladéktalanul értesíteni a szolgáltatót Az automata SUP kölcsönző szolgáltatás egyes szolgáltatási területeire vonatkozó, a Díjtáblázatban feltüntetett telefonszámok egyikén, vagy az automata SUP kölcsönző alkalmazásban található hibabejelentő funkció segítségével, haladéktalanul befejezni a bérlést, valamint elutasítani a vízi sporteszköz igénybevételének megkezdését és/vagy a további használatát.
1.13. A résztvevő nem jogosult a vízi sporteszközt sem a tartozékait bérbe adni, vagy harmadik személy használatába adni a résztvevő jelenléte és felügyelete nélkül.
1.14 A résztvevő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatást csak az automata SUP kölcsönző Díjtáblázatban meghatározott szolgáltatási területen belül jogosult igénybe venni, és köteles a bérléti tárgyat a szolgáltatási területen belül visszaadni.
1.15. A résztvevő nem felel a vízi sporteszköz rendeltetésszerű használatából eredő elhasználódásáért.
1.16. A résztvevő köteles a vízi sporteszköz használatának befejezése után és a visszaadása előtt kiönteni belőle a vizet, valamint a vízi sporteszközt és a tartozékait is az eredeti állapotukba hozni (különösen az iszaptól és a szeméttől megtisztítani), ellenőrizni, hogy nem károsodtak-e, és az észrevett károsodást vagy a tartozékok elvesztését jelenteni az automata SUP kölcsönző alkalmazásban. A kölcsönző automata kinyitása után fényképet kell készíteni a vízi sporteszköz és a tartozékok állapotáról, majd be kell helyezni a vízi sporteszközt a tárolórekeszbe, az egyéb tartozékokat (mentőmellényeket és lapátokat) pedig a tartozékok számára kijelölt tárolóhelyre szükséges tenni, majd bezárni az automata ajtajait, és megerősíteni a visszaadást az automata SUP kölcsönző alkalmazásban.
1.17. A bérlés határozatlan időre jön létre, a résztvevő jogosult a bérlést a szolgáltatási területen bármikor befejezni, a Díjtáblázatban meghatározott kölcsönző állomás igénybevételével.
1.18. A bérlés ideje akkor ér véget, amikor a tárolódoboz ajtaja bezárul, valamint a résztvevő Az automata SUP kölcsönző alkalmazásban megerősíti a bérleti tárgy visszaadását.
1.19. A vízi sporteszközben hagyott tárgyak megtalálását Az automata SUP kölcsönző alkalmazáson keresztül vagy telefonon kell bejelenteni Az automata SUP kölcsönző Díjtáblázatban feltüntetett telefonszámok egyikén, az igénybe vett szolgáltatási területre vonatkozóan.
1.20. A résztvevő beleegyezik a bérlés alapján közvetlenül vagy közvetve fizetendő összeg beszedésébe a szerződés szerinti pénzbeli kötelezettségei teljesítésének biztosítására használt hitelkártyájáról vagy előre fizetett kártyájáról beleértve a számlázás utáni beszedést is.
1.21. A résztvevő a szolgáltatás használata és a Hernád folyón ill. érintett földrajzi területen való tartózkodás során a Hajózási Szabályzat (57/2011. (XI. 22.) NFM rendelet a víziközlekedés rendjéről) rendelkezéseit köteles betartani, azokat a résztvevő magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el.
2. A szolgáltató jogai és kötelezettségei
2.1 A szolgáltató köteles a bérleti tárgyat megállapodás szerinti használatra alkalmas állapotban átadni a résztvevőnek.
2.2. A szolgáltató köteles a résztvevőt a szolgáltatásnyújtás korlátozásáról vagy szüneteltetéséről előzetesen és időben, a jelen ÁSZF-nek megfelelő módon értesíteni.
2.3 Abban az esetben, ha Az automata SUP kölcsönző Díjtáblázat szerinti letét összegét nem sikerül zárolni a résztvevő hitelkártyáján vagy előre fizetett kártyáján, az üzemeltető jogosult a résztvevőt e-mailben/SMS-üzenetben értesíteni arról, hogy inaktívvá vált a szerződés, és a résztvevő nem veheti igénybe a szolgáltatást mindaddig, amíg rá nem helyezi a kártyára a Díjtáblázatban meghatározott letét összegét.
2.4 Ha a résztvevő visszaél a foglalási rendszerrel, például egyszerre több foglalást is végez, vagy ha a lefoglalt vízi sporteszközt nem veszi igénybe három vagy több alkalommal egy 7 napig tartó időszakon belül, az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy megszakítsa a szolgáltatást a szóban forgó résztvevő számára, vagy elálljon a szerződéstől, anélkül, ahogy ez érintené a kötbérre és a résztvevő által okozott kártérítésre vonatkozó jogát.
V. FIZETÉS ÉS EGYÉB DÍJAK
1. Az egyes szolgáltatás fajták díjának összegét a használati idő hosszától függően a szolgáltató érvényes Díjtáblázata tartalmazza. A Díjtáblázatban feltüntetett árak a Díjtáblázat módosításának, illetve a szolgáltató által kiadott új Díjtáblázat hatályba lépésének napjáig érvényesek.
2. A felhasználó köteles minden fizetést az érvényes Díjtáblázatban meghatározott módon és összegben teljesíteni. A szolgáltató nem vállal felelősséget a fizetett szolgáltatásnyújtás elmaradásáért vagy késedelméért abban az esetben, ha nem megfelelő a résztvevő általi díjfizetés módja, különösen hibás vagy olvashatatlan résztvevői kulcs (változó azonosító jel) miatti azonosíthatatlan befizetés esetén. A résztvevő garantálja, hogy a választott fizetési módhoz elegendő pénzeszköz áll rendelkezésére. Amennyiben a résztvevő fizetési kötelezettsége nem teljesül, a szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a résztvevő fizetési képességét, és ezt követően letiltsa a résztvevő hozzáférését a szolgáltatáshoz és/vagy megakadályozza a fizetési folyamat folytatását.
3. A díj akkor kerül kifizetésre, amikor jóváírásra és azonosításra kerül a szolgáltató bankszámláján.
4. A résztvevő nem jogosult a befizetett díj visszatérítésére a szolgáltatás használatának elmaradása miatt. A foglalás lemondása esetén a szolgáltató vouchert / utalványt állít ki a résztvevő számára, melyet a résztvevő a későbbiekben felhasználhat.
5. A szerződő felek megállapodnak abban, hogy a résztvevő nem jogosult a befizetett díj visszatérítésére abban az esetben, ha a résztvevő szerződéses kötelezettségeinek megszegése miatt áll el az üzemeltető a szerződéstől, illetve abban az esetben sem, ha a résztvevő felmondja a szerződést, és a felmondási idő a használati idő lejárta előtt ér véget.
6. A résztvevő köteles letétet fizetni a szolgáltatónak a Díjtáblázatban meghatározott összegben és módon, az általa kiválasztott díjfizetési formának megfelelően.
7. Az egyéb díjakat a résztvevő a szolgáltató által kiállított számla alapján, az érvényes Díjtáblázat szerinti összegben és fizetési határidőben köteles megfizetni a szolgáltatónak.
8. A résztvevő a szerződés elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy a szolgáltató az ÁSZF vagy a Díjtáblázat alapján készített számlákat elektronikus formában küldje meg a részére (a továbbiakban: elektronikus számla). A résztvevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy az elektronikus számla teljes mértékben helyettesíti a papír alapú számlát, kizárólag elektronikus formában kerül megküldésre a részére, és a szolgáltató eltérő rendelkezése hiányában papír alapú számla a részére nem kerül megküldésre. Az elektronikus számla adóügyi dokumentumnak minősül. A szolgáltató vállalja, hogy az elektronikus számlát a résztvevő részére elektronikus úton kézbesíti a résztvevői felületen keresztül történő regisztráció során megadott e-mail címére. A résztvevő köteles hozzáféréssel rendelkezni ehhez az e-mail címhez az elektronikus számla megküldésének teljes időtartama alatt. Az elektronikus számla azon a napon tekintendő kézbesítettnek és annak tartalma a résztvevővel közöltnek, amikor a szolgáltató az elektronikus számlát e-mailben elküldi a résztvevő e-mail címére. A résztvevő köteles a szolgáltatót előzetesen írásban értesíteni minden olyan változásról, amely a jelen ÁSZF szerinti elektronikus számla kézbesítését érintheti, különösen a résztvevői felületen történő regisztráció során megadott e-mail címének megváltozásáról. Tekintettel arra, hogy az elektronikus számla adatvédelmi szempontból bizalmas adatokat tartalmaz, a résztvevő köteles a számlával kapcsolatos információkat megőrizni és jogosulatlan közzétételtől megvédeni. A szolgáltató nem felel az adatvédelmi előírások megsértéséért, amely a résztvevő e-mail címéről vagy a résztvevő által használt alkalmazásból származó adatok kiszivárgása miatt következik be.
10. A szolgáltató jogosult a résztvevővel szembeni, pénzügyi kötelezettségének teljesítésére vonatkozó követelését más személyre engedményezni, ha a résztvevő a szolgáltató írásbeli felszólítása ellenére folyamatosan több mint 90 napos fizetési késedelemben van; a követelés engedményezésével egyidejűleg a szolgáltató jogosult az engedményesnek átadni az engedményezett követelés alapjául szolgáló kötelmi viszonyra vonatkozó dokumentációt is.
11. A szerződő felek megállapodnak abban, hogy a szerződés megszűnése esetén a Díjtáblázatban meghatározott különböző egyszeri díjak nem kerülnek visszatérítésre.
12. Abban az esetben, ha a szolgáltatónak a résztvevővel szemben ki nem fizetett bérleti díj (vagy annak egy része) és/vagy kártérítés és/vagy kötbér és/vagy a bérelt vízi sporteszköz árának kifizetése tekintetében követelése keletkezik, a szolgáltató jogosult a résztvevő által vagy fizetési kapun keresztül befizetett letétet felhasználni az ilyen követelés térítésére, azzal a feltétellel, hogy ennek a módját a szolgáltató a belátása szerint választja meg.
13. A szolgáltató a jelen szerződés érvényes megszűnésének időpontjától számított 30 napon belül köteles a letét fel nem használt részét visszafizetni.
VI. A SZOLGÁLTATÁS MEGSZAKÍTÁSA
1. A szolgáltató egyoldalúan, saját határozata alapján megszakíthatja a szolgáltatást, ha a résztvevő megszegi a jelen ÁSZF-ben foglalt kötelezettségeit.
2. A szolgáltató egyoldalúan jogosult a szolgáltatás és a kiegészítő szolgáltatások megszakítására, ha a résztvevő a szerződésben, az ÁSZF-ben vagy a Díjtáblázatban foglalt kötelezettségeit megszegi, mindaddig, amíg a résztvevő valamennyi kötelezettségének maradéktalanul eleget nem tesz, vagy a hibás állapotot maradéktalanul nem orvosolja (a továbbiakban: a szolgáltatás szankcionált megszakítása). Ilyen esetek különösen a következők:
a./ ha a résztvevő a bérlést nem fejezi be a megállapodás szerinti bérlés ideje lejárta után a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon;
b./ ha az igénybe vett szolgáltatás tekintetében a résztvevőnek fennálló lejárt tartozása van, beleértve az egyszeri díjak, szerződéses kötbérek vagy kártérítések meg nem fizetését is;
c./ ha a szolgáltatást a résztvevő a megállapodás szerinti céltól eltérő célra használja;
d./ ha a vízi sporteszközt a Díjtáblázatban meghatározott szolgáltatási területen kívül használják.
A szolgáltatás szankcionált megszakítása esetén a résztvevő nem jogosult a befizetett díj visszatérítésére sem a használati idő szolgáltatás szüneteltetésének időszakával történő meghosszabbítására.
3. A szolgáltatást a szolgáltató szintén jogosult egyoldalúan megszakítani:
a./ természeti katasztrófák és egyéb előre nem látható események esetén.
Ezekben az esetekben a szolgáltató lehetőség szerint SMS-üzenetben/alkalmazásban/e-mailben megjelenő értesítésben előre tájékoztatja a résztvevőt a megszakításról.
VII. KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉG ÉS SZANKCIÓK
1. A szolgáltató felelős a szolgáltatás működőképességéért, valamint azért, hogy a szolgáltatás megfeleljen a szerződésben és a Díjtáblázatban meghatározott szolgáltatás specifikációjában foglaltaknak, és csak akkor felel az ezzel kapcsolatos károkért, ha azt a szolgáltató kötelezettségeinek szándékos megszegése okozza. A szolgáltató nem felelős a károkért, ha bizonyítja, hogy a kár megelőzése érdekében megtett minden szükséges intézkedést.
2. A szolgáltató nem felel a szolgáltatás résztvevő általi használatának módjáért, sem azokért a károkért, amelyeket a résztvevő a szolgáltatás igénybevételével magának vagy harmadik személynek okoz.
3. A résztvevő felelős a szerződésben és/vagy az ÁSZF-ben meghatározott kötelezettségeinek megszegéséből eredő károkért.
4. A szolgáltató nem felel semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, amelyet a résztvevő vagy harmadik személy elszenved a szolgáltatás igénybevétele során, és amely nem közvetlenül a szolgáltatónak tulajdonítható, továbbá a szolgáltatás felfüggesztése, megszakítása vagy elérhetetlensége következtében keletkező károkért sem, amelyeket eszköz, műszaki és technológiai berendezés, informatikai rendszer, valamint általában a szolgáltatónak vagy harmadik félnek tulajdonítható bármely más ok okoz.
5. A szolgáltató felelőssége a kötelezettségek teljes vagy részleges nem teljesítéséért vis maior miatt is kizárható, beleértve a következőket: állami és közigazgatási intézkedések, hatósági intézkedések, jogi korlátozások, tűzvész, árvíz, robbanás, tüntetés, lázadás, sztrájk, ipari zavarok, nyersanyaghiány, áramkimaradás, internetszolgáltatás kiesése, telefonvonalak megszakadása, valamint bármilyen jellegű természeti és ember okozta katasztrófa. A szolgáltató nem felelős a rendelkezésre álló vízi sporteszközök terjedelméért. A résztvevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szolgáltató nem vállal felelősséget a vízi sporteszközben felejtett, hagyott, elhanyagolt vagy elhagyott személyes tárgyak károsodásáért vagy elvesztéséért, sem a személyes tárgyak bérlés ideje alatt bekövetkezett elvesztéséért, károsodásáért vagy ellopásáért.
6. A résztvevő a bérlés ideje alatt közvetlenül felelős a vízi sporteszközvért, valamint a vízi sporteszköz megfelelő használatáért a vízfolyáson vagy állóvízen, az adott vízfolyás vagy állóvíz használatára vonatkozó szabályoknak megfelelően, amelyeket a résztvevő köteles előzetesen megismerni.
7. A szolgáltató mentesül különösen a polgári jogi, büntetőjogi és közigazgatási felelősség alól a vízi sporteszköz használatával kapcsolatos olyan szabálysértésért, jogsértésért, bűncselekményért vagy szankciókért, amelyeket a résztvevő vagy a résztvevő által a vízi sporteszköz használatára feljogosított személyek okoztak. A vízi sporteszközök rendszeres karbantartása a szolgáltató felelőssége. A bérlés ideje alatt azonban a résztvevő vállalja, hogy a vízi sporteszközt és tartozékait a lehető legnagyobb gondossággal és körültekintéssel, valamint a jogszabályoknak megfelelően használja és karbantartja.
8. Abban az esetben, ha a bérlés ideje alatt az állami hatóságok kötelezik a szolgáltatót a résztvevő cselekménye miatt kiszabott bírság vagy szankció megfizetésére, a résztvevő vállalja, hogy a szolgáltató felhívására a jogerős határozattól számított 7 napon belül megfizeti a szolgáltatónak az ilyen bírság vagy szankció összegét.
10. Ha a szolgáltató megtéríteni kényszerül a vízi sporteszköz résztvevő általi üzemeltetése során harmadik személynek okozott kárt, a résztvevő köteles a szolgáltatónak az ilyen kárt teljes mértékben megfizetni a szolgáltató felhívásának kézhezvételétől számított 7 napon belül.
11. Amennyiben a résztvevő a vízi sporteszközt a megállapodás szerinti bérlés idejének lejárta után sem adja vissza a szolgáltatónak, úgy a résztvevő köteles Az automata SUP kölcsönző Díjtáblázatban meghatározott bérleti díjat a vízi sporteszköz visszaszolgáltatásáig tovább fizetni, illetve amennyiben a vízi sporteszközt a bérlés idejének lejártát követő 48 órán belül sem adja vissza, a szolgáltató felszólítására köteles megfizetni a Díjtáblázatban meghatározott vízi sporteszköz árának megfelelő kötbért; ezen kötelezettsége alól a résztvevő a vízi sporteszköz visszaszolgáltatásával mentesül.
12. A vízi sporteszköz elvesztése vagy tönkretétele esetén, illetve ha a résztvevő károsodott vízi sporteszközt ad vissza a szolgáltatónak, vagy ha nem adja vissza a vízi sporteszköz összes tartozékát, a résztvevő a bérleti díjon kívül köteles a szolgáltatónak az elveszett vagy tönkretett vízi sporteszköz vagy a tartozékai árának megfelelő összegű kötbért, illetve a károsodás típusától és mértékétől függően ÁSZF szerinti összeget fizetni; a károsodás mértékét pedig a szolgáltató határozza meg. Ha a károsodás helyreállításának költségei meghaladják az ÁSZF-ben meghatározott kötbér összegét, a szolgáltató jogosult a szerződő féltől kötbér helyett a ténylegesen bekövetkezett károsodás helyreállításának költségével megegyező kártérítést követelni, amelyet a szerződő fél köteles megfizetni, miután a szolgáltató közölte vele annak összegét. A vízi sporteszközt ért olyan károsodás esetén, amely helyrehozhatatlan, és egyúttal megakadályozza a vízi sporteszköz további használatát, a résztvevő köteles megfizetni a vízi sporteszköz Díjtáblázat szerinti árának megfelelő összegű kötbért.
VIII. AZ INTERNETKAPCSOLAT ÉS A KÉSZÜLÉK JELLEMZŐIRE VONATKOZÓ MINIMUMKÖVETELMÉNYEK
Az internetkapcsolat jellemzőire vonatkozó minimumkövetelmények, amelyeknek a résztvevő internetkapcsolatának meg kell felelnie ahhoz, hogy a szolgáltatás működőképes legyen, a következők:
Legalább 5 Mbit/s sebességű internet-hozzáférés.
Az automata SUP kölcsönző szolgáltatás az automata SUP kölcsönző mobilalkalmazáson keresztül történő teljeskörű működéséhez minden eszköznek meg kell felelnie a következő minimumkövetelményeknek: iOS vagy Android operációs rendszer.
Operációs rendszer / Készülék / Operációs rendszer támogatott verziója
iOS / Tablet / Min. iOS 8 és magasabb
iOS / Okostelefon / Min. iOS 8 és magasabb
Android / Tablet / Min. 5.0 és magasabb
Android / Okostelefon / Min. 5.0 és magasabb
IX. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
A Creative Team Alapítvány (továbbiakban CTA) mint az információs rendszer üzemeltetője az érintettekkel szembeni igazságosság és átláthatóság fenntartása érdekében az alábbi címen teszi közzé a személyes adatok védelméről szóló nyilatkozatát
ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) 13. cikke és a preambulum vonatkozó bekezdései, illetve a személyes adatok védelméről, valamint a 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: Info tv.) értelmében
A személyes adatok feldolgozásának céljai azok az okok, amelyek miatt az érintettek (alkalmazottak, ügyfelek) személyes adatait információs rendszereinkben pontosan meghatározott jogalapok alapján feldolgozzuk. A célok konkrétan meghatározottak, kifejezetten megjelöltek és jogszerűek, és ezen kívül az érintettek személyes adatainak feldolgozása során betartjuk a rendelet 6. és 9. cikke szerinti jogszerűség elvét:
FELÜGYELET GPS – VÍZI SPORTESZKÖZ
A személyes adatok feldolgozásának célja:
Az üzemeltető tulajdonának nyomon követése tulajdonosi, pénzügyi és egyéb érdekek védelme céljából, a „ automata SUP kölcsönző ”-be sorolt berendezésekre szerelt GPS rendszerrel történő hely- és mozgáskövetés révén.
Az információs rendszer megnevezése:
GPS Felügyelet – VÍZI SPORTESZKÖZ
Jogalap :
A Polgári Törvénykönyv szerinti szerződés
A címzettek kategóriái:
A vonatkozó jogszabályok szerinti kormányzati szervek, állami hatóságok és közigazgatási szervek
A személyes adatok határokon átnyúló továbbítása:
Nem zajlik
A személyes adatok törlésére vonatkozó határidők:
A bérlés idejének lejártát követően
Tájékoztatás az automatizált döntéshozatal létezéséről, beleértve a profilalkotást is:
Nem zajlik
Az érintettek kategóriái:
Az üzemeltető információs rendszerének résztvevői
AUTOMATA SUP KÖLCSÖNZŐ
A személyes adatok feldolgozásának célja:
Az automata SUP kölcsönző olyan fizetős szolgáltatás, amely keretében a szerződésben, Az automata SUP kölcsönző ÁSZF-ben, valamint Az automata SUP kölcsönző Díjtáblázatában rögzített feltételek szerint az üzemeltető mint bérbeadó alkalmazáson keresztül a résztvevőnek mint bérlőnek ideiglenes használatába adja a résztvevő által kiválasztott és a szolgáltató által erre a célra kijelölt bérleti tárgyat (pl. vízi sporteszközt).
Az információs rendszer megnevezése:
automata SUP kölcsönző információs rendszer
Jogalap:
A személyes adatok feldolgozásának jogalapját az érintett és az adatkezelő, azaz távollevők közötti szerződés képezi. A vásárlási és értékesítési kapcsolatokra és folyamatokra az üzemeltető által a Polgári Törvénykönyvvel összhangban elfogadott Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak.
A címzettek kategóriái A vonatkozó jogszabályok szerinti kormányzati szervek, állami hatóságok és közigazgatási szervek
A személyes adatok határokon átnyúló továbbítása:
Nem zajlik
A személyes adatok törlésére vonatkozó határidők:
a) a) A szerződésben megadott adatok: a szerződéses jogviszony megszűnésétől számított 10 év
b) b) A szerződéses jogviszony online megkötésekor a szerződő fél azonosítása céljából történő hivatalos okmány – személyazonosító igazolvány részleges másolatának adatai + fénykép elküldésétől számított 48 óra
Tájékoztatás az automatizált döntéshozatal létezéséről, beleértve a profilalkotást is:
Nem zajlik
Az érintettek kategóriái:
Az üzemeltető résztvevői
Azok az érintettek, akik személyes adatait információs rendszereinkben meghatározott célból kezeljük, írásban vagy elektronikus úton gyakorolhatják az alábbi jogokat:
Mint érintettnek joga van ahhoz is, hogy bármikor tiltakozzon a személyes adatai feldolgozása ellen, konkrét helyzettel kapcsolatos okokra hivatkozva, beleértve azokat az eseteket is, amikor az adatkezelőként vagy harmadik személyként követett jogos érdekeink miatt van szükség az adatkezelésre (állami hatóságok által feladataik ellátása során végzett adatkezelés kivételével), kivéve, ha ezeket az érdekeket felülírják az Ön mint az érintett érdekei vagy alapvető jogai és szabadságai, amelyek személyes adatok védelmét igénylik (különösen, ha az érintett gyermek).
A Creative Team Alapítvány, mint az informatikai rendszer üzemeltetője, minden megfelelő személyi, szervezési és technikai intézkedést megtett annak érdekében, hogy az Ön személyes adatait a lehető legjobban védje abból a célból, hogy a lehető legnagyobb mértékben csökkentse a visszaélés, kiszivárgás és hasonlók kockázatát. A rendelet 34. cikke szerinti kötelezettségünknek megfelelően ezúton tájékoztatjuk mint érintettet, hogy amennyiben olyan helyzet áll elő, amelyben mi mint adatkezelő megsértjük az Ön személyes adatainak védelmét oly módon, amely valószínűleg magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, haladéktalanul értesíteni fogjuk erről a tényről.
FIGYELMEZTETÉS: A minimalizálás elvének betartása érdekében az Ön által megadott valamennyi személyes adat szükséges szerződéses követelmény az adatkezelés céljának teljesítéséhez. A szerződéskötéshez szükséges kötelező adatok megadásának elmulasztása a szerződéses jogviszony létrejöttének elmaradását eredményezheti.
Ha bármilyen kérdése van a személyes adatai kezelésével kapcsolatban, beleértve a fenti jogok gyakorlását is, felteheti az info@creativeteamalapitvany.hu e-mail címen. Minden javaslatát és panaszát megfelelően kivizsgáljuk, és válaszolni fogunk.
Ha nem elégedett a válaszunkkal, vagy ha úgy véli, hogy a személyes adatait igazságtalanul vagy jogellenesen kezeljük, panaszt tehet a felügyeleti hatóságnál, amely a
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
Levelezési cím: 1374 Budapest, Pf. 603.
Telefon: +36 -1-391-1400 Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
https://naih.hu
X. PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZAT
1. A résztvevő jogosult a szolgáltatás hibáival, valamint a díjfizetés vagy egyéb fizetés, illetve díj hozzárendelésének helyességével kapcsolatban a jogszabályokban és a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon panaszt tenni a szolgáltatónál.
2. A szolgáltatás hibáival, valamint a díjfizetés vagy az utalásokkal, illetve díjakkal összefüggő elszámolás hozzárendelésének hibáival kapcsolatos panaszokat a résztvevőnek írásban (postai úton vagy faxon), illetve a szolgáltatónál személyesen aláírva kell benyújtania késedelem nélkül (legkésőbb 30 napon belül) azt az észrevételét követően, hogy a szolgáltatást nem a megállapodás szerinti minőségben nyújtják, esetlegesen egyáltalán nem nyújtják, illetve az árra vonatkozó elszámolás megküldésétől számított 30 napon belül. Az említett határidők lejártával, vagy a panasz nem írásbeli formában történő benyújtásával, valamint abban az esetben is, ha a panaszt a résztvevő nem írja sajátkezűleg alá, a panaszjog megszűnik.
3. A panaszban a résztvevő köteles megadni a résztvevői felületen keresztül történő regisztrációkor megadott azonosító adatait, a résztvevői kulcsot (változó azonosító jelet), valamint röviden és konkrétan leírni, hogy mire vonatkozik a panasz, és mit kér a résztvevő.
4. A szolgáltató nem vállal felelősséget a működőképességben vagy a szolgáltatás minőségében bekövetkező olyan hibákért, amelyek abból adódnak, hogy a felhasználó internetkapcsolata nem felel meg az internet-hozzáférés jellemzőire vonatkozó minimumkövetelményeknek, sem az internetkapcsolat kieséséből eredő hibákért.
5. A szolgáltató nem felel továbbá a vis maior (természeti katasztrófa vagy egyéb előre nem látható körülmény) okozta szolgáltatás kiesésekért, illetve olyan kiesésekért, amelyeket a résztvevő a szerződésből eredő kötelezettségeinek megszegése, vagy a szolgáltatással való visszaélés, illetve a vízi sporteszköz szerződéstől és ÁSZF-től eltérő használata okoz.
6. A résztvevő nem jogosult a vízi sporteszközön javításokat, módosításokat vagy cseréket végezni, illetve a Díjtáblázatban meghatározott módon hozzányúlni a vízi sporteszközhöz.
7. A bérleti tárgyban résztvevő által okozott hibának az a helyzet minősül, amikor a vízi sporteszköz mechanikailag bármilyen módon károsodik, vagy a vízi sporteszköz állapotából nyilvánvaló, hogy a résztvevő hozzányúlt, illetve javítást, módosítást vagy cserét végzett rajta.
8. A szolgáltató nem felel a vízi sporteszközön résztvevő által okozott hibákért.
9. Ha a vízi sporteszköz olyan hibákkal rendelkezik, amelyek lehetetlenné teszik vagy megnehezítik a megfelelő használatát, a résztvevő jogosult arra, hogy a szolgáltató egy másik, ugyanarra a célra szolgáló tárgyat biztosítson a számára.
10. A résztvevőnek a jelen cikk 9. pontja szerinti jogán túlmenően joga van a bérleti díj elengedésére vagy a bérleti díjból való kedvezményre arra az időszakra vonatkozóan, amikor a résztvevő a tárgyat annak hibája miatt egyáltalán nem vagy csak korlátozott körülmények között tudta megfelelően használni, feltéve, hogy a résztvevőnek a bérleti díj elengedésére vagy a bérleti díjból való kedvezményre vonatkozó jogát a szolgáltatónál a megállapodás szerinti bérlés idejének letelte előtt gyakorolja, ellenkező esetben a résztvevő joga megszűnik.
11. A szolgáltató köteles a panaszt haladéktalanul kivizsgálni, és az eredményről a panasz kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban vagy személyesen értesíteni a résztvevőt. Bonyolultabb esetekben a szolgáltató a határidőt meghosszabbíthatja, de legfeljebb 30 nappal, amiről köteles a résztvevőt indoklással együtt tájékoztatni. A szóban forgó kötelezettség elmulasztása esetén a panaszt elfogadottnak kell tekinteni.
12. A fizetés összegének helyességére vonatkozó panasznak nincs halasztó hatálya a kiszámlázott díj megfizetésére.
13. Ha a panaszt megalapozatlannak ítélik meg, a szolgáltató késedelmi kamat megfizetésére jogosult a panasz tárgyát képező fizetés esedékességétől számítva úgy, mintha a panaszra sor sem került volna.
14. Alternatív vitarendezés a 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről alapján.
14.1. Ha a fogyasztónak minősülő résztvevő (a jelen pont alkalmazásában a „fogyasztó”) nem elégedett azzal, ahogyan a szolgáltató a panaszát kezelte, vagy úgy véli, hogy a szolgáltató megsértette a jogait, jogában áll jogorvoslatért fordulni a szolgáltatóhoz. A fogyasztó a jogorvoslati kérelmét írásban köteles benyújtani a szolgáltatóhoz a következő címre: Creative Team Alapítvány – HU 3846 Hernádkércs, Kossuth u. 72. vagy elektronikus úton a info@creativeteamalapitvany.hu e-mail címre.
14.2. Ha a szolgáltató a fogyasztó jelen cikk 14.1. pontja szerinti kérelmére nemleges választ ad, vagy arra nem válaszol a küldéstől számított 30 napon belül, a fogyasztónak jogában áll alternatív vitarendezési eljárás kezdeményezésére irányuló kérelmet benyújtani alternatív vitarendezési szervhez. A szolgáltatás minőségével és árával kapcsolatos szerződésekből eredő viták alternatív vitarendezési szerve a Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület (Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1; Tel.: +36-46-501-091, 501-090; E-mail: bekeltetes@bokik.hu; http://www.bekeltetes.borsodmegye.hu/). Egyéb fogyasztóvédelmi esetekben pedig az alternatív vitarendezési szerv a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap).
XII. KÉZBESÍTÉS
A szolgáltató a szerződés, az ÁSZF vagy a Díjtáblázat alapján küldött valamennyi dokumentumot elektronikus úton kézbesíti a résztvevőnek a szerződéstervezeti űrlapon megadott e-mail címére. A résztvevő a szerződés, az ÁSZF vagy a Díjtáblázat alapján, a szolgáltató részére küldött dokumentumokat az üzemeltető e-mail címére kézbesíti.
A résztvevő köteles az állandó lakhelyének/székhelynek vagy postacímének változásáról a szolgáltatót haladéktalanul írásban értesíteni; a szolgáltató nem felel a küldemény kézbesítésének elmaradásáért a résztvevő e kötelezettségének elmulasztása miatt.
Ha a résztvevőnek az utolsó ismert postacímére, illetve a résztvevő állandó lakhelyére/székhelyére küldött küldemény kézbesítetlenként visszaküldésre kerül a szolgáltatónak vagy a szolgáltató partnerének, mert a résztvevő nem vette át a küldeményt az átvételi időn belül, vagy mert a címzett ismeretlen, úgy kell tekinteni, hogy a szolgáltatóhoz történő visszaküldésének napján a küldemény kézbesítésre került a résztvevőnek.
XIII. A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA ÉS MEGSZŰNÉSE
1. A szerződés a vízi sporteszköz, valamint a tartozékok használati idejére jön létre.
2. A szerződés a szerződő felek írásbeli megállapodásával, írásbeli felmondással, illetve a szerződéstől való írásbeli elállással szűnik meg az ÁSZF feltételei értelmében. Az írásbeli felmondást vagy az írásbeli szerződéstől való elállást megfelelően alá kell írni és kézbesíteni a másik félnek, ellenkező esetben érvénytelennek minősülnek. Elektronikus úton történő jogügylet esetén az írásbeli forma csak akkor valósul meg, ha lehetséges a jogügylet tartalmának rögzítése és a jogügyletet teljesítő személy azonosítása, aki egyúttal a dokumentumot garantált elektronikus aláírással látja el.
3. A résztvevő mint természetes személy halála esetén az örökösök lépnek a helyébe. A szolgáltató jogosult megszakítani a szolgáltatást a résztvevő halála megállapításának napjától a résztvevő hagyatéki eljárásának jogerős befejezéséig.
4. A résztvevő az alábbi esetekben állhat el a szerződéstől:
a) ha a szolgáltató legalább egy hónappal korábban értesíti a szerződési feltételek lényeges változásáról, a résztvevő pedig elutasítja a változtatásokat; ebben az esetben az elállási nyilatkozatot a szerződési feltételek lényeges változásáról szóló értesítéstől számított egy hónapon belül kell kézbesíteni a szolgáltatónak, illetve ha a szolgáltató nem értesíti a résztvevőt a szerződési feltételek lényeges változásáról, a résztvevő jogosult a változásról való tudomásszerzéstől számított egy hónapon belül, de legkésőbb a szerződési feltételek lényeges változásának hatálybalépésétől számított három hónapon belül elállni a szerződéstől;
b) az elismert többszörös panaszról szóló értesítés kézhezvételétől számított egy hónapon belül, ha a szolgáltató az elismert többszörös panaszt követően sem nyújtja a szolgáltatást vagy nem a megállapodás szerinti minőségben, illetve ha a szolgáltató kötelezettségének megszegése továbbra is fennáll;
c) ha a szolgáltató nem értesíti a résztvevőt a panasz kivizsgálásának eredményéről a panaszkezelési szabályzatban meghatározott határidőn belül, amely esetben a résztvevő jogosult a határidő lejártát követő egy hónapon belül elállni a szerződéstől.
5. A szolgáltató az alábbi esetekben jogosult elállni a szerződéstől:
a) ha a megkötött szerződés a résztvevő az ÁSZF V. cikkének (7) bekezdése szerinti inaktív szerződésről szóló, szolgáltató általi értesítése időpontjától számított több mint három hónapon át inaktív;
b) ha a résztvevő megszegi a szerződésben, vagy az ÁSZF-ben meghatározott bármely kötelezettségét, különösen azzal, hogy a bérelt vízi sporteszközt nem az ÁSZF IV. cikkének 1.17. pontjában meghatározott módon adja vissza a szolgáltatónak, illetve ha a résztvevő esedékes tartozása meghaladja a 30 eurós összeget, vagy ha megszegi a vízi sporteszköz megfelelő gondozására, veszteségtől és károsodástól való védelmére vonatkozó, az ÁSZF IV. cikkének 1.12. pontja szerinti kötelezettségét,
c) ha a résztvevő a bérlés idejének lejárta után nem adja haladéktalanul vissza a vízi sporteszközt a szolgáltatási területen belül;
d) ha a résztvevő ismételten megszegi a vízi sporteszköz tartozékainak kiadó állomásáról történő átvételére vonatkozó kötelezettségét az ÁSZF IV cikkénk 1.8. pontja értelmében.
6. A szolgáltató a jelen szerződéstől írásban vagy a résztvevő jelen szerződés fejlécében szereplő számlázási e-mail címére küldött e-mailben állhat el.
7. Az elállás joghatásai a másik szerződő félnek történő kézbesítését követő napon következnek be az adott naptól számított hatállyal.
8. Ha a résztvevő a szolgáltatás megszüntetését kérelmezi felmondással, a szolgáltatás megszüntetésére a felmondási idő lejáratának hónapjában kerül sor, és pedig annak utolsó napján. A szerződésben feltüntetett adatok archiválásának időtartama a szerződéses jogviszony megszűnésétől számított 10 év.
XIV. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
A szolgáltató és a résztvevő közötti jogviszonyokra a Magyarország joga az irányadó, még akkor is, ha a résztvevő nem állampolgára a Magyarországnak, illetve nem rendelkezik lakhellyel vagy székhellyel a Magyarország területén. A szerződő felek megállapodnak abban, hogy a jelen szerződésből eredő jogviták rendezésére a Magyarország bíróságai rendelkeznek joghatósággal.
A szerződő felek megállapodnak abban, hogy a csatlakozási szerződésből eredő minden esetleges vitás kérdést lehetőleg peren kívül – tárgyalásos úton –, különösen a panaszkezelési szabályzatban meghatározott eljárás szerint rendeznek. A résztvevő a szolgáltatóval szembeni jogvitával jogosult az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap) fordulni peren kívüli vitarendezés céljából, ha a panaszeljárást követően sem az eljárás eredményével, sem a panasz kezelésének módjával nem ért egyet.
Amennyiben az ÁSZF vagy a Díjtáblázat bármely rendelkezése ellentétes egymással, az ÁSZF szövegével szemben a Díjtáblázat szövege az irányadó.
A jelen Általános Szerződési Feltételek a következő időpontban lépnek hatályba: 2023.12. 28.
Kelt: Hernádkércs, 2023.12.28 -án
1.sz. melléklet
Kiegészítő információ és iránymutatás a perei (HU 3853) automata SUP kölcsönző konténerhez és a hozzá tartozó szolgáltatási területhez.
Információ:
Jelenleg itt vagy:
Hernád folyó – Pere (59 fkm)
Lehetséges evezési irány:
Oda-vissza irányban (Pere – Felsődobsza – Pere – 9 fkm)
A szakaszon lévő akadályok:
Pere (59 fkm) - közúti híd alatt maradványok
I
Felsődobsza vízierőmű (54,7 fkm) – távolságtartás szükséges, fordulj vissza!
Használati útmutató:
1. Szkenneld be a QR kódot!
2. Foglald le a felszereléseket!
3. Nyisd ki az applikáció segítségével az ajtókat!
4. Vedd ki a lefoglalt eszközöket!
5. Zárd be az ajtókat!
6. Evezésre fel!
7. Az evezés végeztével nyisd ki az applikáció segítségével ismét az ajtókat!
8. Tisztítsd meg és tedd vissza a lefoglalt eszközöket!
9. Zárd be az ajtót és zárd le a foglalást!
Biztonsági figyelmeztetések:
Használat kizárólag saját felelősségre!
A szolgáltatást csak 18 éven felüliek használhatják!
Úszás tudás és vízi jártasság a használat feltétele!
Mentőmellény és biztonsági kötél (leash) használata kötelező!
Rossz időben és magas vízállásnál ne indulj útnak!
Optimális vízállás: Hidasnémeti vízmérce -80 és 0 között(www.hydroinfo.hu) (ez egy ajánlás, mindig reálisan mérje fel a saját erejét és felkészültségét!)
Mindig alaposan tervezd meg a vízitúrát indulás előtt!
Tájékozódj, hogy a duzzasztó-gátak átjárhatósága biztosított-e! Tarts távolságot a duzzasztógátaktól. Ha a zsilipek nyitva vannak, kerüld el a duzzasztógátakat!
A szolgáltatás használata és a Hernád folyón való tartózkodás során a Hajózási Szabályzat (57/2011. (XI. 22.) NFM rendelet a víziközlekedés rendjéről) rendelkezéseinek betartása kötelező!
Alkohol és más tudatmódosító szer hatása alatt, ill. korlátozott cselekvőképességgel a szolgáltatást igénybe venni tilos!
Kizárólag megfelelő öltözékben indulj útnak!
Ügyfélszolgálat hiba esetén:
0036-70-265-2653
Segélyhívó: 112
Rendőrség: 107
Mentők: 104
Tűzoltók: 105